11 January 2009

Berubah tabiat...

masuk tahun baru rasa mcm something yg xkena jer dgn diri ni...mcm2 perubahan berlaku..pelik!azam baru la kunun!keke!berubah tabiat skali sekala kn?kn?
perkara yang saya suka buat sem ni :
1) rajin basuh baju ( sy xsuka basuh baju tiap2 hari sem lepas) keh!keh!
2) saya makin jatuh hati dgn warna pink (comforter, slipar bilik n etc)
3) saya suka tido awal (1030pm dh tido berbanding sblm ni 230 am)
4) kalo saya tido lewat mst esok muka ak penyot!(sem lepas maintain jer kot??)
4) saya suka tutup laptop sebelum tido (sem lps suka biar laptop buka smp pagi sbb downlad pny pasal tp sem ni laptop dh rosak maka xbrani buka smp pagi takut meletup) haha
5) saya bertambah mls turun cafe (bagus utk menurunkan berat bdn)
6) suka sapu sampah (still xberubah mcm sblmnya taw)
7) dsebabkan kuliah xstart lg maka saya suka bc blog yg mana saya sempat baca
8) saya makin suka terperap dlm bilik..(laa... laa....)
9) amal ibadah saya ??>>rahsia!makin tua mkin bertambah amalan la harap2nya...amin!
perkara yang saya xbuat lagi sem ni :
1) saya xmakan donut n eskrem lg smpai saat ak tulis ni..kempunan!
2) saya x p shoppping kt kl lagi masuk sem ni..hehe
3) saya xmkn kfc,mcd n pizza lagi..boikot!
nanti la sy tambah perkara yg sy xsuka buat..mata dah ngantuk...by by

No comments: