19 May 2009

Kasut Oh Kasut

selalu orang cakap jadi cikgu mesti byk kasut..kalo xnah dgr pun xpe..dgr la pepatah baru ciptaan hafiza....kalo dulu sy anggap alah sesaje jer diorang ni cakap tp bila dh jadi cikgu ni baru saya faham..n kebetulan hobi sy kumpul kasut...sepanjang dua hari di sekolah dah dua pasang kasut saya tukar..bukan tukar pesyen tapi tukar kasut sbb kasut rosak!!adus!betul2 stress gaban..first day kasut sembonia..beli masa sem 1..pakai balik n trus rosak juga hari yg sama..second day pun sembonia juga sbb saya peminat fanatik sembonia...pun rosak juga...sumpahan ker?baru beli tapi dh rosak..baru pakai 3 kali...harga?sape yg tahu sembonia tu apa so taw la rega dy...nanti saya upload pic kasut tue...hahaha!mcm kaki gajah kan pakai kasut kena tukar hari2...mujur ada kasut spare dlm keta...n mujur juga saya pakai baju warna yg agak masuk dengan kasur seakan putih pearl...dah la kelmarin byk naik tangga...jaga exam pra u la n mcm2..rasanya saya nk buka kilang kasut la lps ni..ada sape nk keja dgn saya?hanya peminat kasut jer taw...lepas balik sekolah n rest,petang tue ajak adik kuaq beli kasut..sampai ke alor star mencari sbb tue tempat feberet saya shopping kasut...xleh kata apa lagi la memandangkan dlm kepala hanya biasa kat situ..cari dekat mall lain pun xjumpa yg berkenan..beli la sepasang lagi dengan harapan kasut ni akan bertahan lama..masa pilih tue siap cakap dekat salesgirl tue saya nk kasut yg tahan lama walopun sy tahu soalan tue mmg agak kecacatan..hehe..gurl tue mcm terkezut...dy wat muka plik..sy ckp kt dy,u nk taw for 2 day i g sek kasut i rosak taw...dy gelak!ak dh gelak habis dh masa tgk kasut tue rosak berturut2..pahtu dy kata i pakai jenama murah kot...hoho!malas nk layan..sembonia dikira murah ker?kurang sepuluh hinggit jer 100 normally tau..dia diam...last2 beli jenama baru kt pasaran surya miyuki..nama mcm katun jer...dengan rega rm70...sgt mahal bagi jenama yg baru ni..ikutkan hati baik beli sembonia or carlo rino jer tapi memandangkan xde yg berkenan so sy amik yg tue...agak cerewet kan?korang xpayah ckp sbb ramai dh yg cakap..kn pipie?kn lie?kn muni?


kasut pertama..lingkup!
dibuka untuk jualan..sapa nak??hehe



kasut kedua..lingkup! adus syg giles

kasut ketiga..kalo yg ni pun lingkup..conpom kaki gajah..kekeke

No comments: