30 September 2009

Beraya di Makmal Kaunseling









disebabkan tiket bas dan flight dah habis, maka kami sekeluarga terpaksa beraya di sini saja...beginilah suasana eid fitri ke 11..mmg tiket bas dah habis la...walaupun hampir 3 tahun kami bersama, suasana di dalam makmal menambahkan kemesraan kami sekeluarga...tima kasih semua kerana menjadi sahabat eja...walaupun eja tahu eja kurang bercakap dan banyak berdiam..eja minta maaf kalo tingkahlaku eja ada yang mengguris hati korang!ape pun korang sgt best!kadir,mickey,judson,apis,wani,azah,wanie,nida,haizan n aimi,ukhwah fillah!! semangat satu malaysia kian terasa...keke

kesah di hari raya??ok la...yang penting raya kali nie dapat laptop baru...raya ke 8 saya dapat setelah kertas kerja memohon sponser diluluskan..susah juga la nk dapat...namun bila my mom said,nak ape mama kasi...keta mama kasi,laptop mama kasi..mama xnak ja sedih jer..xyah fikir masalah lain...tumpu std..ape yang jadi biarkan berlalu...kadir?bley challenge dgn laptop br ko x??kampeni yang sm juga...keke...buat en zulfahmi laptop beta bukan compaq ayam tapi hp kerbau...keke...ko ingat ko ajer dapat laptop baru?huh!fair n square la....keta?ko hidu asap keta dulula skang...aku mendahuluimu!vrommmmmmmmmmmm

disebabkan saya sangat cantik sehinggakan ramai yang tergilakan kecantikan saya sehingga menjadi isu yang dibahaskan maka saya rasanya xpayah la tunjuk muka byk2..nanti ada yang tergoda lagi ..wakakakakakakak..bengong betoi la bagi sape yang bleh terfikir gitu...siapa aku untuk mempersoalkan dan mempertikaikan kejadian Allah..manusia itu cukup unik..Allah lebihkan dari satu aspek dan kurangkan dari aspek...ilmu di dada bagaikan kuku..imanku yazid wa yanqus...hatiku mendambakan kasih dan redhaMU..jernihkan dan bukankan pintu hati setiap sahabatku..agar kami bersatu hati menegakkan Islam yang makin hari makin diancam...

No comments: