13 September 2009

Iman Yang Diuji Ramadhan Yang Terakhir

lama aku menyepi..kerana ketenangan yang aku cari..di saat hati menangis aku membuat keputusan pulang ke desa..tanpa berfikir panjang akan keselamatan memandu bersendirian meredah kesepian perjalanan..hanya doa sepanjang memandu ke desa dipanjatkan agar keselamatan dan rahmat Allah di sisi sebagai hamba yang musafir..namun,hari ini detik yang pasti aku tidak akan lupakan kerana Allah tidak pernah melupakan hambanya yang hina ini..aku sedar dugaan ini datang darinya..dan Allah mengetahui sejauh mana kekuatan hambanya sebelum menduganya...
Ya Allah Seandainya Aku Dianiayai Oleh Insan Bernama Manusia..
Bukakan Pintu Hatinya Agar Terus Di sisiMu Ya Allah..
Hanya PadaMU aku mendambakan resah di hati
Kerana Hanya Engkau Yang Mengetahui Kesedihan Yang Aku Alami

No comments: