29 October 2010

Tanpa Guru Siapalah Aku

sgt tersentuh dgn kata2 ustaz shaubary..guru tajwid saya sejak dari f1 sampai f3..dalam klas slalu tido n mmg ustaz akan perli hangi..masa f3 ustaz ajar pendidikan Islam..mmg saya selalu akan fight markah untuk dapat A walopun ustaz payah nak bagi..selalu 78..paling saya ingat masa percubaan..entah sape yg bg tumpah air atas kertas saya dan tinggalkan kesan mcm air liur basi..ustaz bleh p bulat kt situ..dapat jer kertas terus tnya ustaz..awat ustaz bulat kat sini?ustaz sengih..conferm dy ingat aku tido hingga ada kesan air liur basi..cisss!sepower2 ak tido time exam xtido taw...itulah antara kenangan yg paling melekat dalam minda..hanya fb yg mengeratkan kembali hubungan persaudaraan kami..mmg melekat dah tittle prof dlm minda ustaz..moga apa yg ustaz katakan dimakbul Allah..Ya Allah, ampuni dosa guru-guruku..berkatilah kehidupan mereka..limpahi dan kurniakan nikmat kesihatan dan kebahagian buat mereka yang telah mendidik diri yang hina ini...

kata-kata dari Ustaz Shaubary gara2 kuiz 
batu permata asalnya bukan elok, buruk.lepas kena potong kena pukul kena kena kikis, kena polish ken......... cantik dan mahai

No comments: