13 October 2010

Terima Kasih Ya Allah

hanya itu yang aku mampu ucapkan tanpa henti sejak minggu lepas dan sekarang..aku bersyukur sgt yang urusan yang sgt sukar bg insan lain, tp Allah mudahkan bg diriku..thanx to mama yg sentiasa mengingatkan untuk mengamalkan sepotong ayat al-Quran dan juga sentiasa ingat Allah dalam apa jua keadaan..begitu juga papa dgn harapan jgn lupa dslr untuk anakanda ni..hehe..hakikatnya aku mampu tersenyum lega 70% urusan kesahan modul selesai jua td..untuk berdepan dgn insan penuh ilmu di dada sgt sukar disebabkan masa yg sentiasa bergerak pantas..di saat masing2 sume sibuk dgn research..thanx to Prof Dr Malek, Dr Muz,Dr Fauziah n Dr Syed n especially my supervisor Dr Nasir yg byk membantu..tanpa kalian siapalah saya yang memiliki ilmu cetek yg teramat ni..terima kasih  juga buat Dr Muz n Dr Malek yg bg tunjuk ajar untuk memantapkan ilmu di dada di saat kalian sgt sibuk dgn tuntuan kerja..thanx to Azah sbb puji saya yg layak dah bergelar prof sbb berjaya bentang hasil modul kita..moga doamu termakbul buat diriku..ameen...muungkin ini hikmah di sebalik dugaan yang kau berikan Ya Allah..air mata yang mengalir kini terbalas dgn senyuman di wajah seorang bakal pendidik..kenapa baru sem last merasakan nikmat ini?patutlah dalam hadith dinyatakan bykkan menghadiri majlis ilmu dan mendekati org yg berilmu..kelak beribu manfaat diperolehi..kini ak sedar..aku bersyukur Ya Allah..masa makin suntuk..tak sabar rasanya nk spend masa dgn family..28 oct tarikh akhir menjadi pelajar upsi..alam persekolahan pula bakal ditempuhi..yg pasti rindu dgn keluarga..10 nov konvoi percutian keluarga balik raya haji di Melaka...terima kasih Ya Allah..inilah kebahagian yang ku cari..walaupun aku kehilangan seseorang, namun KAU gantikan dgn kebahagian yang berlipat ganda..akhir kalam..Doa orang yang teraniaya sentiasa dimakbulkan ALLAH..

25 syawal 2010

No comments: