18 February 2009

Berat sungguh ujian ini

semalam after class che anuar,terkena hujan..temankan muni g beli goreng pisang n segala kue muih..redah hujan...sangkakan hujan ini xde effect pape sbb lama dh xdemam dsbbkan hujan..hari yg sungguh menghibakan dari semalam smpai skrg...mcm2 masalah yg menduga sahabat2..dan sy?mmpu tersenyum menahan apa yg terbuku d hati.sembunyikan perasaan...balik kolej n solat asar..assignment byk dh..tp xmampu nk buat..azan magrib masuk n trus mandi..lepas solat rasa xlengkap kalo xbaca quran..alangkah sangat berdosa kerana hati saya langsung tidak dapat menumpukan kepada kandungannya..air mata laju mengalir dengan tiba2..saya tahu untuk apa air mata ini mengalir..habiskan ayat-ayat terakhir n trus amik comforter n tido..kalo saya mati waktu itu mst org yg dtg tgk haa!senang cte..tdo pakai telekung..xpenah2 saya buat sbb sy xleh tido dlm keadaan yg panas n rimas..tp smlm??entah..
sy xsedar saya tido selama 2jam lebih..yang pasti apabila sy bangun trus rasa Alhamdulillah aku dapat tido dengan nyenyak...hari2 yg sebelumnya tido sy byk terganggu dgn persoalan yg membelenggu hati dan perasaan...pukul 1-2 pagi baru masuk tido.pukul 3 pagi baru dapat tdo kdg2 tu..sungguh menyiksakan apabila saya tidak dapat merehatkan otak..kerana banyak benda yang memerlukan saya utk menggunakan otak dlmkehidupan..subjek sem ni sebanyak 7 sungguh memenatkan..semuanya memerlukan kekuatan otak utk mentafsir dan menilai setiap tingkahlaku....kedua-dua enset aya silent sb xak diganggu...dan pagi ini, bangun pagi badan trus letih dan panas.kepala dan pusing2..hah!demam lagi...itulah kelemahan saya...kalo sy terkena hujan,otak saya tidak cukup rehat dan masalah menimpa2..maka antibodi sy trus lemah..

No comments: