26 August 2009

Biskut Almond Essemen

di saat orang lain sibuk buat bisness biskut raya....
saya pun kesibukkan menyiapkan biskut raya yang harus disiapkan mengikut perjanjian!!
banyak bebenor tempahan yang kena siapkan..huh!
al~maklumla saya kan pembuat biskut raya paling handal
maka tempahan telah diterima seawal bulan 7 lagi...
conpius membacanyer??
essemen saya la...
ada dekat 10 jenis essemen nk submit sebelum balik raya...
dan saya? tengah cacing kepanasan mencari oven yang sesuai..
merdeka??
owh!tidak akan disambut...essemen lebey penting...
kalo tak,tak balik lah raya...
biskut raya?
rasa saya akan tempah jer dari hana..my feberet supplier
tapi.......
no dy dh x available....sape ade no baru??
mana sempat nk buat sbb saya akan pulang ke kampung 2h lagi sebelum raya...sad!^__^
first time balik raya lewat..
sbb xde orang tunggu kepulangan saya..uhuk!uhuk!
baju raya? xbeli ag...
masa nk g antar baju minggu lepas dh xnk terima...
kononye kain yang dibeli memakan masa...maklumla artis pnya baju kan?
maka
hari sabtu sehari sebelum raya baru saya akan kalut-malut mencari di sekitar alor setar...
kalo xde, nasibla....
adakah sambutan raya kali ini paling menyedeihkan???
berbanding tahun lepas
saya sgt bersyukur ^__^
sbb pakcik bg duit raya
tapi dah terguna sbb tingin nak makan eskrem tp xde duit kecit time tu

No comments: