15 October 2009

Kemalangan Yang Menimpa


dulu wira ni exciden angkara nur hafiza...skang myvi



andai saya punya kuasa mengedit balik pic sama mcm keta sebenar alangkah baiknya..namun apakan daya...-__-

berita yang baru diterima mengatakan papa terlibat dalam kemalangan..sungguh mendebarkan bila melihat nset yang ada miskol n mesej yang banyak..saya langsung xsedar gara-gara kelalaian saya sendiri utk tukar mode nset selepas kelas ptg td..semalam pun sama..saya tahu panggilan dari insan yang saya nantikan bila nama yang tertera adalah 'withheld'...bagi sesiapa yang pernah dapat kol gini tahu la no tue no ape...namun masa tue nset atas meja std n mode mungkin silent juga sbb sy langsung xmendengarnya...4.55 pagi..bagaimana nk mendengarnya sebab alam saya sudah bertukar...dan paginya bila melihat miskol saya rasa sangat sedih..-__-

~xde mood nk cerita sbb memikirkan family yang ditimpa musibah~

No comments: