19 October 2009

Stroller Masa Kini


untuk kali keduanya kanak-kanak ribena~zack suka gelar saya sbb dalam keta penuh ribena kot~ buat perangai lagi..saya masih ingat ketika berusia 17 tahun dimana baru saja tamat spm,sempat saya timba pengalaman kerja dekat butik..malam sebelum raya aji kena clearence baju2..tengok troli kosong di sebelah lift..cakap pada jiah"aku nak naik,hang tolak k" maka keja gila pun dilakukan di level dua..kalo sape yang penah g pacific star prade sure akan tahu..keluar jer pintu lift level 2 maka bermula dari situ smpai wbm butik jiah tolak dgn troli..sangat suke!!!kekadang hidup ni xleh la skema sgt..skali skali buat jer benda gile ni tapi awasssssssssss tgk keadaan...kalo pic kat atas saya n geng 4-1-a wat kat kepong..bebudak ni pun terkezut juga bila saya cakap saya nak naik...cuba la bagi yang xpenah naik stroller tue..saya ni dah terlebih kot sbb tue troli pun jadi keja...

No comments: