24 July 2010

Down

permulaan semester yang kurang semangat seperti selalu..pada mulanya ok..once dapat tahu something yang buat hati ni sedih terus down yg tersangat..Alhamdulillah syukur dengan result lepas..3.75 ..antara pencapaian terbaik saya...bukti pada pama yang saya bukan main2 walaupun suka berjalan...sungguh ketara stress pada sem ni..xsmpai seminggu berat dah turun..amik saka aina kot..makan slalu xhabis sama mcm masa lepas spm dulu..slalu kena marah sbb mkn xhabis..saya tak tahu kemana fokus saya..saya buntu..setiap malam mesti susah nk lelap coz in my mind always thinking why...why..why...why...kenapa manusia itu sungguh kejam??why im always asking myself de same question..i know de answer..but im still asking and hopefully sumenya kembali seperti dulu..yer ker sy nk mcm tu?(bodoh sungguh hafiza)  T____T

No comments: