26 July 2010

Hampa+Keciwa+Hancur

hari isnin..aku kira permulaan hari yg sgt baik..smp la kul 6..mulut yg terlebih ramah...~kak..boleh tlg cik kad saya kot2 saya ada hutang smbil sengih..instinct yg kuat minta suh cek kot2 ada utang dgn lib..selang 2 min...kad xleh cek..maybe ada utang...bila sorg lg kerani cek aa'aa awak ada utang 6.70...dalam hati ni dah stress gaban..msj yg ditunggu xkunjung tiba...hampa bertahun2..diberitakan begini pula..mmg rs nk pengsan n jatuh..dgn tenaga yg xda sbb mkn tah ape2 td..control yg im strong...dlm hati ni..Ya Allah..inikah dugaan yang harus aku tempuhi lg..sesungguhnya aku tidak kuat di saat2 ini..hakikatnya mmg 6.70 tu adalah sedikit..lepas utk mkn tgh hari kot...tp memikirkan apa guna aku panjat tangga sem lepas semata2 nk hantar kalo pihak lib x proses buku...balik uma..sunyi sepi...langsung xde org sbb sume balik kg..air mata dah menitik dgn keadaan uma gelap n sunyi...adakah ini takdir untuk diriku agar berseorangan untuk tempuh sebarang dugaan dan cabaran??kepada siapa hendak saya adukan...saya menaruh harapan dan berharap..akhirnya saya kecewa...walaupun timbul masalah yg kecik..sy merasakan itu terlalu besar dan air mata menitis menandakan sy benar mengalah ..

No comments: