29 August 2010

Memoir



my friends always keep asking me the same questions..kenapa belog?kenapa luah dekat belog?dan saya xpernah bg jawapan..ada x org yg suka mendengar permasalahan org?itulah jawapannya..bila sy tgk video ni hati batu jadi sgt tersentuh..hanya yg merasa akan tahu rasanya..saya sdr yg minggu ni fokus sy hilang..saya langsung xbuat apa tugasan kecuali prog ke ppukm..skali lg sy hilang fokus dan hampir kecelakaan..di fikiran saya,kosong..suddenly roomate tanya, die dh discharged blum?kalo roomate tny,berjuta2 kali sy tertanya2..raya makin dekat dan tiap kali raya juga saya pasti akan ingat kenangan yg xkan saya lupakan..ssh utk lupakan..dia menyambut kepulangan saya sprti mama papa tiap2 kali saya balik..dan kali ni cabarannya tetap sama..sy akan pulang sendirian memandu ke kedah setelah program di bandar bharu selesai ttp tanpa dia..kenapa mst raya kali ni seakan2 mengulang perkara yg sama??

No comments: