03 August 2010

6 weeks more

6 minggu lagi untuk mengakhiri zaman sebagai pelajar ijazah sarjana muda..dah nk habis rupanya??weeee...harap sgt dpt 4flat la penghujung2 hari tua di sini...mOm pun xbising..sblm balik ritu,mOm xmerungut dah..xpela...asalkan maintain result...Alhamdulillah td amik sijil dekan..saja nk poyo dpn mOm nnt..longgokan kerja tersangat byk..prog yg xstart lg..tesis baru bab 3 tp enjoy mcm dah habis dah..dan yg pasti saya kena mempersiapkan diri untuk menjadi kaunselor muda...mental disorder la nk bgn seawal 630 pagi meredah traffic jam andai ditakdirkan di kl..mmg xsuka n fed up dgn jem...hari yg saya nantikan..ramadhan al-mubarak yg akan tiba...bersemangat sgt!ramadhan terakhir sbg pelajar..inshaAllah ada rezeki cpt smbung master..xnak delay2 la..mula2 down jg nk smbung master abis cikai pun..tittle prof sket punya havoc..tp bila research sy dh lulus...menggebu rasa hati nk jadi ahli akademik..not a politician..weeee....manusia mmg tak suka dikritik...suka pujian jer...uuuullalalalalalala


~soalan gila-gila sem ni~

1. adakah awak menghidap sebarang penyakit kronik?
    yup!saya ssh untuk bangun pagi terutama hari isnin

2. how about ur diet?
    alhamdulillah..ayam kfc xmasuk dlm perut saya lg sem ni sbb sy xthn dgn bau nye meloyakan!T_____T


3. shopaholic??
    sem ni masyuk giler kot..600 skali gus shopping..


4. love?
    loke is kurap...makin garu makin sodap...hiyakssss!


5. ur best friend?
    sape yg bc belog ni,awakla kawan saya..


6. what r u thinking right now?
    kol from shell or petronas mengatakan saya menang bmw!yevaaaa


7. rajin atau malas u ni?
    malas..malas untuk bangun pagi..malas untuk basuh baju..wink!wink!

No comments: