21 August 2010

Gelak Jahat

mata dah ngantuk..bantal dan comforter seakan memanggil..lagipun hari ni berkawad ke sana sini..tiba2 disapa kawan dari Meset dalam fb chat..Pucuk dicita ulam xmakan la sbb saya baru bercadang nak beli tudung mesir secara online..terus orderkan dgn kawan ni dgn harapan beliau dapat harga yg lebih murah...akhirnya 1 keja sekolah dah siap..hoyee!paling suka bila pn naza tny bila balik cuti sbb class hari rabu adalah class beliau yang  terakhir sekali..'saya cadang nak ganti kelas awal'..sgt excited..hahaha..habisla...muka yg comel ni dy dah cham!mana x nya, bekerja dgn dy dlm 1 team congkaktech..rabu lepas dy tny 'mana jaket awak..pakaila bila masuk kuliah'..dlm hati sapa la aku nak pakai jenama hebat beliau..saya ni hanya pekerja bawahan saja yg tolong perkenalkan kepada Malaysia..rasa banyak lagi broken grammar yg saya buat silap..sebelum beredar, ucapan selamat berbuka diucapkan..terharu sbb orang yang jauh lebih tua dan berilmu sangat menghormati dan berbudi bahasa xkira siapa..saya sendiri yang malu..dia tny 'kamu beli makanan dekat mana'..sambil tersenyum dan jawab saya masak jer puan...mmg kena masak kalo nk mkn byk sbb dah 3 tahun kt sini mmg jemu sgt dgn menu di sini....'oo bagus..rajin kamu..sapa nak.....(dirahsiakan)' pujian terakhir beliau hingga menyebabkan nur hafiza kembang seketika...kikikiki


ada satu benda jahat yang membuatkan saya postkan tajuk gelak jahat..betapa bodohnya seorang pengkhianat yang akhirnya kalah juga...biarlah dia cuba berlari dan mengelak..yang pasti dia akan kantoi juga...jam dah menunjukkan 1.45..lailah sayidah..jangan lupa bangun tahajud..=)

1 comment:

Guru said...

selamat berpuasa...
dan moga Allah permudahkan semuanya