21 August 2009

Berjalan Melihat Mentafsir


wani dengan pinggan panas!



claypot bubur ayam



budak sakit!~meeting prog 13/8~



hari ini hari jumaat..seperti yg dirancang n telah saya khabarkan pada suami, 'kenari hari nie u kena hati2 coz i nk ajak u g shah alam..'sepatah pun xjwb sbb kalo kereta boleh jawab saya la org yg pengsan dulu..hehe...lantas saya bw dy g mandi dulu sbb selesa la sikit jalan..xla malu sgt...dh siap sume baru bertolak..smpai shah alam dlm kul 12 tgh hari..mane la nk g nie...blur!lantas jalan smpai la kt tesco..lunch kt situ!ya Allah ramainya...takut juga sbb wabak h1n1 kan?perut berirama dangdut minta diisi..tawaf fudkot n teringin nk makan bubur ayam..unik cara dibuat sbb xpernah makan claypot bubur ayam..selalu beli dh siap dlm tupperware...yummy!lepas makan pergh!kekenyangan tahap melampau...roger abang aku nk jumpa kt mana..ole-ole dy ckp...terer juga ak cari seksyen 18..lepas saya settle kan sume keja saya terus repot pada mama yg tugasan yg diberikan beres..bg pit dh selamat terima barang...kecek pada wani,jom r main bowling dekat ole-ole..nk g sunway jauh la...len x ar g ice skatting..lagipun poket kering..ha!bila dh sihat ni jauh nampak saya jalan.siap main bowling..balik uma?kaki krem...yang best,saya juara lagi dlm permainan kali nie..107 berbalas 80 lebey kot..haha...maklumla pemain no 1 dunia...










penat main balik terus..sebelum tue solat zohor dekat sebelah bowling..smpai tjg malim pukul 615...solat asar...kaki dh menunjukkan rasa kekejangan...tetibe teringat malam ni NUR KASIH...adus!bebudak uma ajak g tarawikh dkt kolej sebelah..keputusan aku tidakkkkkkkkkkk!!!!!!!xpe2,fiza tawarikh dekat uma...nur kasih punya pasal..baik punya dok ada la budak nie...konon balik awal sbb nk g tawarikh tapi smp uma baru ingat hari nie jumaat..ampun!esok saya g la tawarikh...hehe...sambil2 tunggu isya, sempat chat dgn adik sakinah, medic mansoura..moga tabah hadapi masalah ok my dear!lepas solat isya n selesai buat terawikh 8,cepat2 buka tibi...agak terlepas sedikit...amacam?cun ak cover nur kasih yg baru...en khabir jgn marah ok..mmg minat juga dgn cte ni sbb cuti sem dulu kn stay kt uma so keja tgk tibi la...tersangkut pulak dengan cite ni..smpaikan saya amik tindakan nekad lagi berani beli tibi letak dekat uma sewa..nur kasih punya pasal..episod minggu nie so sweet!melayang jer fikiran mengelilingi awan2 biru...sedih pun ada seolah2 mcm perjalanan hidup saya..^__^




DI KESEMPATAN INI SAYA INGIN MENYUSUN JARI 10 MEMOHON AMPUN DAN MAAF ANDAI ADA PEMBACA BELOG SAYA YANG TERGURIS DENGAN SAYA..DOAKAN AGAR RAMADHAN INI MEMBERI SERIBU KEBERKATAN DALAM SAYA MENGHARUNGI PERIT LIKU SEBAGAI PELAJAR DAN INSAN YANG HINA INI..

No comments: