15 August 2009

Usah Dikenang Pada Yang Pergi

sangat sedih apabila sebaik sahaja bangun dari tidur tetibe dikejutkan dengan kematian ladybird saya yang telah pergi untuk selamanya..yang tinggal hanya sekuntum bunga di tanah..rupanya dia lebih suka memilih untuk pergi selamnya dari tinggal bersama saya..rugi la..saya taw sume org penah tgk flip flap kan?ha!ladybird tue la yang tinggalkan saya..walaupun hidupnya susah sbb berbantukan cahaya matahari untuk terus hidup tapi saya amat menyayanginya...^__^
pagi nie saya letakkan dia di tepi jendela agar dia merasai kesegaran udara..alih2 tido sekejap jer bila bangun jer tido tgk dia dh xde..sah!bunuh diri dengan terjun tingkap 1..mungkin disebabkan angin yang kuat maka curtain tingkap menolaknya jatuh ke bawah..atau mungkin dia mengatakan pada curtain tue tolak lah aku..aku tidak sanggup hidup dengan hafiza lagi kerana aku lemah melihat dia menangis meneruskan hidup mengharungi cabaran dan pahit getir sekarang...^__^

No comments: