12 August 2009

Hati Menangis

boleh dikatakan sepanjang sem kali nie perjalanan sgt tak lancar..ujian demi ujian menimpa...orang cakap seronok cuti tp tahla..kalo setakat cuti tapi kelas kena ganti baik xyah cuti kan?aku dah xsanggupdikurung dalam rumah lagi...cukupla 2 minggu lepas kami kena kuarantin...nak makan ssh sume ssh...sape2 yg sakit tur tolongla kasihankan kami yg xsakit ni..bagi sahabat2 yang mana ada simptom2 lembu pendek punya virus tlgla jauhkan diri dari aku..anti body aku dh makin lemah...sekarang mula menyerang tgn kanan..sgt sakit n berat..nk pusing stereng kereta hanya Tuhan yang tahu..sgt sakit...kalo gelombang ketiga menimpa aku xtahu samada aku mampu melawan lagi...badan dh makin lemah...mungkin gara-gara tgn yg sakit..mungkin gara-gara lembu pendek kuasa 3...

No comments: