10 November 2009

Ada Aku Kesah??


terima kasih dan tahniah kepada pengkomen yang pengecut n kentut tapi tak ngaku...setakat tulis nick tiru ak memang pengecut ar...kalo tak puas hati berdepan la...ha..aku tahu mmg amoi tue cina..ada aku tulis amoi tue india??ko la yang bengong!xpuas hati cakap..tahu la jeles pun..nick amoi tue kengkawan kasi...sebab apa sebab rahsia yang aku anak mix ni mula terbocor masa aku masuk f5..selama ni penat aku jaga sbb aku malu nk ngaku yg aku ni anak mix..pengetahuan agama aku kurang..xmacam kengkawan aku masa dkt maahad time f1,tajwid n bahasa arab semua mantap...dapat pulak belaja kt maahad lagila aku takut...aku kena belajar double dari orang lain..tapi aku bangga dengan mak ayah aku sebab diorang sanggup susah payah sumbat aku masuk maahad agar aku tak ketinggalan dalam ilmu agama...tak lupa juga pada nad yang ajak aku masuk maahad langkawi mlm2 terakhir sebelum kita berangkat...sekarang pun mak aku xkasi sgt aku ckp aku ni anak mix sebab dy takut aku malu...namun kantoi juga dengan si zul bila dy akhirnya bertemu dengan family sebelah mak aku time raya aji...pastu ramai dah yang taw..daripada si topek sampaila kengkawan lain...diorang cakap kenapa nk malu mengaku...awak sepatutnya bangga dibesarkan dalam dua agama yang berlainan...sejak tue aku xkesah la sbb moral support dari kengkawan n orang pun senang nk detect aku fiza mana?fiza amoi....lagipun aku xnah exxpect bnda ni jadi isu...tapi malam ni aku kesabaran dan amukan singa sudah tidak dapat dibendung....kenapa aku marah sgt ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mungkin terlalu tensen sgt yg xdpt dilepaskan dekat org so aku mengepek dlm belog jerla.........

setahu aku,aku tak kaco priority org lain..aku dh lama xtulis msj dkt shoutbox org..dahtu belog2 yang aku penah tulis dkt shoutbox pun aku ingat..haish!ni mmg melampau...nak kata aku aibkan orang pun tak...selalunya aku ambik tindakan settel personal dengan orang yg aku marah samada ym or msj guna nst....sebelum ni dh la ada ustaz yang mengaibkan aku...dy rasa tindakan dy dh cerdik sangat publish dekat belog sedangkan aku nk settel dengan dy dlm ym..tup tup dy publish dekat belog..ada aku kesah??kenapa ustaz?jeles ker saya pernah ada hubungan dengan kawan ustaz or ustaz yang terasa n jeles sbb saya xmenjawab pertanyaan kenapa pengunjung ustaz makin berkurang...maaf,aku xleh jadi hipokrit untuk ngaku aku baik..post2 aku yg sebelum ni pun aku dh cte ttg sape aku..kisah hidup aku...Mungkin apa yg berlaku ini satu hikmah untuk aku berubah dan lupakan hubungan yang haram itu...Tapi kali nie aku rasa aku kena clearkan nama baik aku dan semua konflik yang timbul....Alhamdulillah kepala otak aku ni masih kuat ingatan terutama bagi sapa yang pernah cari pasal? bila aku xkaco priority orang tapi ada org yang kaco priorty aku ni mula la aku jadi singa..so what??aku rasa mmg salah time la budak yang sengal n bengong ni cr pasal..kan dh kena..dah la aku baru lepas exam paper killer hari ni..dari pagi sampai petang!dengan mata yang terpejam selama 2jam 15 min maka ini menyebabkan aku mula nak bebai!dahla soalan gila gaban punya susah...2jam sengah dengan 12 essey...baru aku sedar yang aku selama ni budak degree counseling bukan spm..selama ni aku ingat aku tokey cafe world...punya nak lawan kak ummi sampai bagi tumpuan gila2..akhirnya aku berjaya potong dy..wee!

back to the story

dah la exam dalam dewan peperiksaan..memangla exam dlm dewan peperiksaan tapi dekat sini pusat exam selalunya taman u or sitc dengan kerusi yang sedap diduduk..aku ni dh la bermasalah dengan tulang belikat n pinggang..dapat pulak kerusi yang rendah dari meja..dua jam sengah macam empat jam..macam nk nangis lagi jawab dalam keadaan tahan sakit dan tak selesa...tolongla faham dengan oku ni..~__~

4 comments:

Anonymous said...

sabar2
-nad-

AmOi said...

mcm mana nk sabar kalo kesabaran ak dah lebih had..ingat ak nie xde perasaan even bdk counseling...mula2 kena monggol pastu skng ada plk org memain dgn nama glemer ak lak!huh!marah ni..keke
ape diorang ingt diorg tue baik ker?cermin la diri sblm nk kata..cikgu2 kita pun xnah ajar kita hina keturunan org..mybe cikgu sains depa ajar kot..

Anonymous said...

nad,ak xniat nk kata kt mana2 cikgu tapi ada hamba Allah ni tuduh cikgu yg sbarkan cite..mcm tue ke ank murid??slh sendiri xnk ngaku tp alih2 buh taik atas nama cikgu...huhu..
lagi satu alang2 ak dh mengepek,ak xpnh tny langsung bdk yg ngaku dy ustza tue kenal ak ker x?pntg ak guna ayat tue..ak tnya dpt mana ym ak ni?yg main add ak nie kenal ke x?itu yg sebenarnya..cr dy tulis tue konon mcm ak ni budak gediks..kwang!kwang!

Anonymous said...

hahahaa.. what can i should say?
bior je lah.. tp kalo aku pun xpuas ati gk.. org nk setel ngn die elok2 dlm ym, alih2 die g buat satu blog entry plak...
wah! dah lebey nih!..(hot..hot..hot)
-nad-