15 November 2009

Hina sangatkah aku??

umi : fiza ok?
fiza : well,i'm always ok jer..


adakah kata-kata itu sekadar untuk menyedapkan hati dan menutup segala kesedihan yang dipendamkan??

~penceritaan bersambung gara-gara aku xde mood menulis semalam~

sesaja kaco umi..budak 23-1a..lama juga ak xg umah dy..awal2 sem rajin juga even 20 kali melangkah jer dari uma aku...aku lebih suka terperap di rumah skng melayan pekerja2 cafe n pelanggan aku...lagi best!tapi semalam aku mmg sedih sgt..cewah!mengaku sedih la konon...lepas solat magrib tdow dl gara-gara melayan kebosanan menunggu cerekarama...kul 915 bangun...tgk m3 n makan2 maka show time bermula..habis kul 12 gitu aku pun layan laptop..tgk2 mana yg patut!chat dgn umi..tny ttg masalah percintaan la konon..ade patut dy tanya aku ok ker x??terus down jer rasa time tue...nak pulak layan lagu tangkap lentok scan kau dipaksa aku terpaksa..kena pulak dekat lirik2 dy yg sengal lagi berbisa..mula2 nk la biarkan air mata meleleh tapi xjadi sebab aku p buka cafe..syok tgk customer yg makin ramai...nie la salah satu senjata kafir..melalaikan aku!tapi nak buat mcm mana...ak mmg minat!Alhamdulillah sembahyang setakat nie xpernah lalai disebabkan cafe la....pas boring2 main game mata xmenunjukka tanda mengantuk...even dah tutup lampu..orang kedah cakap mata duk kelipoq2 lagi..hahah..dah la malam semalam ada citer yg xenak didengar..ikut rasa takut dah lama bawa bantal g tido bilik sebelah gara-gara roomate ak balik putrajaya...kuatkan diri hembus kiri kanan dan dalam hati katakan aku dulu pun syaitan juga..syaitan bertopengkan manusia...lagi teruk!maka kuatkan diri hembus kiri kanan bak kata kinah..hehe..acctlly xla sampai tahap hembus tue..niat dalam hati n baca ayat kursi n doa tidow moga Allah pelihara hambanya...Alhamdulillah hari nie bangun dengan jayanya dan sedang menaip n mengupdate belog untuk tatapan ank cucu aku nanti....sape nak tengok 2012 kat tgc kepong esok??jomla...celebrate sempena kemerdekaan sem nie...

No comments: