14 November 2009

Kutu Malam


mata saya xsebesar katun tue..kekadang saya teringin punyai mata besar..kononya mata besar cantik!tapi skrg saya xkesah..bersyukur atas apa nikmat yang Allah berikan...entah kenapa tadi saya lepas makan bihun tomyam segera bersama telur goreng terus kepala saya jadi ding dong!mmg sah la saya alah dgn megi tapi nk wat cmne..lapar....musim exam ni semua miskin...gara-gara malas turun sanggup ikat perut...bila malam mata susah nk lelap..gara-gara menumpukan perhatian untuk menyambung phd di switzerland dalam pengkhususan hospitality or farm...dah tiap2 hari ngadap ladang n farm...mati-mati saya ingat saya amik degree dlm cafe world n farmville..lagipun mmg kena sgt dgn jiwa saya yg suka main game dari kecik2 lagi terutama game berunsurkan bisness seperti ini..kalo dlm ps2 layan harvest moon or sims..skng kt cini layan cafe la...dunia sy kini hny ladang dan cafe...

No comments: