28 February 2010

Gewe Itu Musuh

Pepatah hari ini..

GEWE IS ENEMY


semalam g one utama..mak aih!semput cari parking n berjalan..dekat 6 jam duduk dalam tue..tengok From Paris With Love!uish..suke bangat aksi tembak menembak..Orang yang paling kita sayang adalah musuh diri kita sebenarnya..moral of de st0ry yg ak dapat...so bagi sapa yang dalam fasa nak clash OR dicurangi (macam kena kat aku jer) bleh la wat mcm kawan john traktor travolta wat kat awek dy..awek dy curang..senang jer nak ajar..tembak jer..abis citer..(mungkin akan wat lepas ni)..namun kalo ak,ak xkan tembak cmtu jer..sian la..maklumla sayang punya pasal..(i syg u!~ayat tgh mahu~)ak guna meriam buluh John Travolta tue terus..lagi best sbb sekali kena terus berkecai..(balasan untuk si dia kalo jumpa pasni) adakah aku seorang yang berpersonaliti agresif??? ngam2 citer habis setengah jam sebelum magrib..so sempat solat dekat 0u n ramai org berpusu-pusu nk solat sbb waktu magrib yang singkat dan ramai juga yang sibuk tolak troli sbb gila shopping..lepas tgk movie baru shopping..acctlly bukan nk g shopping pun..saja hilangkan boring..alih2 lepas lunch dkt TM tgk da smp 0u..redha jerla..haha..masa tgh menikmati (para..pa..pa..i'm love it) ada pulak mamat minyak wangi ni promote minyak wango ESCADA baru..siap cakap PELUANG BAIK HANYA DATANG SEKALI..aku terdiam sejenak..sekali ker??setahu aku ini adalah kali kedua kot peluang baik minyak wangi yang datang..arggh!menipu..masa tue ak dekat KL Sentral antar kawan aku balik paramount!langsung xleh pakai..suh mai kat ak last2 ak yg kena g antar balik smp KL..masa tue tgh makan dkt fudkot..tecongok(ayat baru) sorang2 tunggu kawan ak solat..nk gerak g window shopping xleh..beg termasuk laptop ak kena jaga..masa nie malu gile sbb beli makan n makan sorg2..mana penah wat cmtu dlm idup..skng dh biasa la..masa tgh tunggu,ada sorang pompuan meh kt tempat ak promote perfume..jenama apa ak dah xingat tp salah satu jenama sukan yang femes gakla..bukan pallas jazz or palas twinkle...nk kata pompuan ni xsekolah terer ckp bi..ak pun masa nie blehla takat nk menipu dy dgn bi..haha..promote kt ak perfume lelaki..dia suh ak beli..ayat yg sama..nie perfume baru n xlancar lagi..regha 50% less..dalam hati ak,kalo aku beli minyak wangi mahal nie pun belum tentu arwah(dia masih hidup lagi) nak sbb dia pakai yang regha 20 hinggit jer..alih2, arwah sampai..dengan muka slumber buka dia buka laptop n wat macam xde pe yg berlaku...mata ak dah tgk dy minta respon n selamatkan aku dari promoter ni!dy wat derk..lepas promoter ni blah,slumber arwah tnya membe ker?bengong tul..xalert langsung..lepas explain yg org tue jual minyak wangi arwah cakap,lain kali cakap terus yang saya xpakai minyak wangi..kan senang!nie buang masa melayan..marah ke syg sbb i mengenepikan u??huahua..geli tekak!semalam kena lagi..gara gara promoter ni makan malam ak n de geng spoilt..mujur dah habis 90%..hehe..akhirnya ak n de geng beli juga la..so cewi sket skrg yg akulah antara insan pertama pakai perfume ESCADA sebelum di pasaran 3 MAC nnt..hahaha..mamat ni siap ckp,peluang yang baik datang hanya sekali..ak yang malas nk dengar leteran panjang n ingat tolong dia,beli la..aku punya kesusahan lepas ni sape nk tolong???mungkin peluang baik sebab lepas kuar dari 0u,jalan2 dekat ikea n the curve..tersalah pulak masuk ke kepong port selalu lepas tension mungkin apa yang dikata itu benar..peluang baik saya adalah kawan saya belanja saya tengok midnite citer percy jackson!suke sgt...my lucky day..hehehe..mmg masyuk giler..berjalan dari tgh hari sampai pagi..

No comments: