25 April 2010

Femes di dunia belum femes di akhirat

kalau saya jadi artis, saya tidak akan lokek bila orang ingin bergambar dgn saya..kerana tanpa peminat siapalah saya..namun saya tidak dilahirkan untuk menjadi artis..saya dilahirkan untuk menjadi ahli akademik..maka tingkahlaku jangan jadi seolah2 tidak berilmu..saya pelik bila ada sahabat saya dalam kalangan mahasiswa yang beriya-iya kempen di dalam mengundi..walaupun tempat tinggal saya turut terlibat dengan kawasan pilihanraya namun kami sekadar ada mata melihat ada telinga mendengar..jangan jadi bodoh..sebagai ahli akademik kita jgn memberatkan mana-mana pihak..kita menilai menggunakan akal sudah..dan akan tiba masanya kita bersuara..itu kata seorang doktor akademik saya bukannya doktor perubatan!to be continue sbb nk std...esok etika kaunseling...

No comments: