07 April 2010

Satu sudah selesai 2 menanti

Alhamdulillah..syukur yang tak terhingga kerana mampu menyiapkan kerja sekolah dengan jayanya..hanya tunggu utk final exam..kita berjumpa lagi di semester depan utk terakhir kali membuat kerja sekolah..dari kecik saya mmg xsuka buat kerja sekolah..bila dah tua ni pun samala..xde perubahan..minggu ini sgt relax..kelas pun dah pandai ponteng..lebih suka tido..anyway..ada 2 lagi task..maghrib td dpt task baru untuk upsi ekspo research..dengan tetibe saya dengan 3 lagi kawan terpilih utk terlibat dalam research tu..bkn sbg researcher...tp pelaksana..sbb kami budak eksperimental...so nak xnak kena power la bab eksperimental..nie tugas yg pertama kami ber4..gabungan kena mantap..sem depan nk handle anak2 broken family..maka ini melatih kerjasama kami...anyway ttg novel tu acctly saya gurau jer..mana ada org yg nk terbitkan..tp terkesan dgn kata-kata lect..bakal kaunselor tp tulis novel pergh!macam xcaya jer..duri dalam mengejar cinta dan cita-cita..dah tentu tue novel saya..kalo diterbitkan dah tentu kena sue..nama betoi..xmain tipu2 langsung watak di dalamnya...dapat dekat kengkawan for sure kantoi habes...segala rahsiaku tertulis di dalamnya..ada cadang nk bagi dara.com terbitkan..but i think its better let it be secreto de amor for my task on last semester...xsabar menunggu hari khamis..first experience for us(student n lecturer) handling the big event Malaysia Education Kid's Fair..agaknya saya gagap x speaking??maklumla lahir kt melbourne...hahaha..kalo rasa nk tgk amoi gagap,bley la mai sokong ramai-ramai...mampu ker ak nk tarik perhatiab kanak-kanak??wajah kekanakkan ker aku ni???

No comments: