12 April 2010

Smart Kids




pola bear ni yg chubby bukan saya!

thanks to bibiks sebab susah2 jer ntar baju tambahan agar saya dpt berenang


saya nak menulis..banyak yg ingin saya kongsikan...namun mental dan fizikal sangat letih...saya sangat terhibur 3 hari bersama kids n parents..banyak pengalaman saya dapat..kaki saya sangat sakit..dari bertumit smpai jadi selipar jepun namun kaki tetap sakit..besok mahu pulang ke kg..jumpa family yg sg dirindui..saya juga ada belikan sedikit brg yg xseberapa untuk arissa..anak kpd kawan saya..maklumla adik2 sume dah besar..sebagai slh seorang penganjur smart kids,rasa rugi kalo xbeli toys yg 50% harga runtuh..sebenarnya, kawtim dgn booth lain, i bg u souvenier i,so u bagi i hrga murah..sume brg utk kids...xtahu nk fikir dkt sape nk kasi brg ni kalo beli..mmg kena beli juga sbb dah berjanji..padahal sesaje nk borak2..so make it as a present lah..tetibe muncul nama arissa sbb semalam tgk citer tiupan sangkakala kot kalo xsilap tajuknye...so alang2 nk balik jitra n kalo rajin nk g main ngn arissa so mungkin nie rezeki dy...saya juga dah macam kids yg berkawad ke sana sini mencari makhluk2 yg pelik...

sambung.....

pengalaman selama 4 hari 3 malam di pwtc mmg sangat best bagi saya dan kawan-kawan yg xpernah bersarapan pagi sebelum g kuliah...sape la yg rajin bangun pagi p beli sarapan dulu kalo kelas kul 8??bangun pagi amik wudhu pakai air panas...mana nk dapat dekat uma sewa + hostel pepagi bangun jer merasa air panas..seingat saya last saya mandi air panas kalo zaman duk asrama ni masa f3..tue pun buli adik2 suh tadah air panas dari water cooler...haha...start bertugas hari khamis..balik hari ahad..sarapan pagi ditanggung begheh..lunch n dinner langkah 5 tapak jer g the mall sbb berkembar dgn the mall legend hotel nie....so pilih la nk mkn secret jer,mcd ker,pizza ker n apa mcm lagi la....saya hanya memilih utk makan di mcd n kenny rogers...utk mcd mmg saya xberkira sbb saya suka!kalo x,mek noor xckp lu muka saya dah mcm burger...kalo lps ni nk mkn kenny rogers rasanya x lagi sbb xsesuai dgn selera saya n mahaiiii.....haha...alangkah indahnya kalo pihak kolej wat bilik mcm ni kt student...air panas sgt penting...pastu kalo boring bleh p gym n pool..mmg student jadi prof belaka la....

No comments: