30 March 2010

Pukul 3 Pagi

tiada yang romantik melainkan memberikan tumpuan kepada proposal tersayang...baru settle bab 2..ada satu bab lagi yang saya juga tak berapa faham macam mana nk buat pemarkatan dan persampelan..dan yang pasti mungkin saya akan bawa ajaran sesat pada azah sebab dia menjadikan saya sifu untuk mengajar..aiyak!pukul 3 pagi dah ni..mata langsung xmengantuk..esok kelas silang budaya..dah la tadi saya sudah ponteng..time tu plak mama kol..macam tau2 ja saya ponteng...bila mama tanya ada kelas ker?saya jawab..dak aih..org ponteng...mama jawab..xda keja lain dah..keja ponteng kelas ja yang dia tau...pastu aku gelak la...dah..dah..jangan kaco..org ada keja sekolah nk buat ni..esok kol lain...peristiwa yg sama juga berlaku ptg tadi..lepas balik kelas pagi n mkn kenyang2,maka landing time atas katil...layan tido2 ayam..tiba-tiba....brummmm....hujan!pergh..dah seminggu xhujan...tunggu apa lagi..tarik comforter la...baru nak sedap tido membe plak kol nk tumpang g klas sbb ujan..dgn tabahnye cakap aku xg sbb malas..sambung balik tido..5min xsampai kol masuk lagi...'fiza kita kena bentang hari nie..bahagian kajian kes'~bagai kena panah petir bangun terus solat n tukar baju g kelas...dlm hati berkata-kata..menyesal aku xsilent phone...maxis aku silent yg celcom ak xsilent..tambahan pulak celcom adalah talian utama...dalam sibuk2 meredah ujan masuk kelas,sempat ushar nset...ada witheld kol yg ak xangkat..hah!bukan dol dah kali ni..mybe abang dol!har---har---kenapala saya xberpeluang nk angkat?sangat excited nk angkat...adakah abang??atau bank??atau new york?atau pape jela......

No comments: