11 March 2009

Fobia

saya dilanda fobia untuk menjawab talian masuk dari no yang xdikenali..kdg2 ignore jer..malas menjawab...sbb sy dh tahu kena p meting or wat keja..haha...sgt jahat!pukul 3 ptg td no yg xdikenali masuk...saya bg salam n trus diterjah oleh suara lelaki..Cikgu Hafiza ker ni??aiyoo bila masa aku jadi cikgu ni..xingat kata kt UPSI mmg title cikgu dh sebati kt sini smpai ke kedai disekitar..aku buat masalah apa pulak dh..lesen dh renew walopun ikut hati nk delay lagi..keta xbasuh lagi..suka hatila sbb tu keta saya..pegawai ppd??owhh jgnla..sy dh serik diterjah dgn org2 opis ni..pjabat kolej dh slalu sgt cr sbb masalah org lain..teragak2 nk jwb ya..tapi org tua ni sbut nama aku..last sy ckp nk ckp dgn sape..suara dh serak2 katak...trus diletak..saya paling rimas dgn situasi ini...kalo kol yang masuk tertera 'with held' '+201889400ejabaik0937', 'no name' conform sepantas kilat sy akan angkat...saya sdg mengharap sgt2 skrg kol ini akan masuk secepat mungkin...

No comments: