17 March 2009

Hujan Oo Hujan

cover novel terlaris 2009

hari ini dengan rasminya saya telah tidak memunculkan diri dalam kelas dr Fauziah..subjek kaunseling keluarga..sejarah telah tercipta sem ini..entahlah..sangat stress bermula smlm sehingga hari ini..pg td,saya langsung xdapat bangun..kepala sungguh berat dan sakit...mungkin saya kena hujan semalam odw g kelas pn.cah..payung ada tp mls nk pakai..melambatkan pergerakan saya bila guna payung..n hari ini.terimalah padahnya!minggu depan nk ponteng lagi..adus!alasan apa nk ckp ni..alasan minggu depa maybe lepas tp yg hari ini..memang saya sekarang sgt alergi dgn hujan..kalo kena mesti trus sakit kepala n colapse...hehe


>> berita best!saya dh jadi penulis novel sekarang....
>> assignment gila gaban ada lagi yang xsiap!
>> tiket nk balik dh beli..assignment xsiap lagi...saya pelik ada manusia yang menyibuk dgn kes saya nk balik nek tren..saya nk balik naik tren ke roket ke heli ker takkan tu pun jadi isu..nape?sbb kt sini nek keta so bila balik kg nek tren xleh.anak menteri ke saya? sdangkan dari sem 1 lagi naik tren..nk banding saya dgn dia..sy dulu yg naik tren..dulu bila ajak balik nek tren,xnak la..lecehla..skng ni dia plk yg slalu nek tren n sy jarang sbb mls balik..kdg2 hentam nek keta..tologla..jgn jadikan tu isu!bukan sy minta suh tlg basuh n jaga keta pun..pak guard ada so suka hati la...biasala manusia yang berperangai jakun ni mmg xleh ada org lebih...nak kata segak..saya bukan segak pun tp tu pun jadi isu..p kelas xpakai makeup pape pun..malah parut jerawat pun clear..kot la saya rajin pakai eye shadow n blusher..tu zaman sem 1..skng dh malas nk touch up..biar aje natural..lagi 1 asal pakai jer ada ckp putih semcam..hai,manusia!fed up saya dibuatnya.....so please la..jgn nk nyibuk hal saya..suka hati la sy nk balik ngn apa n buat apa dgn hidup..ingat kata-kata ust jamil ~sapa pakai lipstik ibarat pakai muntah kucing~kekekeke

No comments: