19 March 2009

Sakit prOt

penah dgr pepatah sakit perot pening pala??ssaya dapat pepatah ni masa dkt maahad dulu..kalo xsilap ust shaubary ajar..n hari nie ternyata benar pepatah itu.. sy sakit perut sampai pening kepala..jap, nk tambah lagi sepak semak!bukan maksud sepak semak..tp satu bapa satu mak..haha..berbalik pada sakit prot..dhla assignment kena guna otak nk pikir tetibe pening pala pulak dah..aduyai!
d kesempatan ini saya mengucapkan jutaan terima kasih yang kepada yang menjadi pengikut blog saya..saya xpernah mengharap akan ada insan yang mengikuti blog ini..saya hanya suka merapu jer dlm blog ni..saya jadikan blog tempat meluahkan apa yg terbuku dan d hati n sbg electronic diary di kala bosan boleh la baca...jadi tegur-tegur apa yg xkena n share la ilmu-ilmu yang berguna dgn saya

No comments: