09 March 2009

KaMi KaUnSeLoR UnGGUL

thanx a lot warga smk bandar baru batang kali

DSCN9754
kiri : panel guru kaunseling


penceritaan bersambung

antara panel khas yg terpilih untuk melaksanakan tugas temubual saya, muni, LiLy n pipie...sbb apa khas?sbb muni,lily n pipie xg lagi sek..yg lain dh pergi dh minggu lps..kira fairla..n saya??kena p la sbb drebar terhormat...^__^..kami bahagikan pulak tugas kepada 2 panel iaitu guru displin n kaunselor...kt ats tu bleh tgk la...walopun dh bahagi tp bila smpai sek jd lain sbb kaunselor n guru disiplin xkesah kalo ditemubual oleh 4 org serentak..panel2 ni dh mcm 1 family sebenarnya...bleh dikatakan sume assignment dlm 1 group...meh nk kenalkan family kami yang lain...


ina = still available..kl mari..


yana = still available..ganu mari..(dol ajer dy neh)^__^


nurul = still available..peghlis mari (kalo gelak xda suis off)


sayidah = penang mali..not available


zaki = kelate mari


pesanan penaja: nak isi borang yg still single 2 leh trus emel saya..nnt say kenenkan..kekeke


i'm still confius nape saya dgn muni jer bebudak ni panggil kak??adakah muka kami terlalu matang sgt..mujur xpanggil mak...wakaka...saya dpt agak muka sy yg garang n penyot kot so diorang takut n gerun...wakaka....bg yg pnh knl n kawan tahula sy mcm mana...hai,konpius dibuatnya..mkin bertambah yg panggil saya kak..sdgkan umur sama tp yg membezakan bulan..apapun ini membuatkan sy lebih senang untuk buat sebarang gerak kerja dengan group yg bukan muhrim...

No comments: