07 January 2010

Live from Bilik Kuliah Pengurusan

kalo en Aziz tahu ni mati la saya..hehe..kt depan dy tgh tayang contoh2 video utk bnk sekolah..terasa mcm dlm kelas video edited or teknologi grafik plak..anyway,release sgt tension sbb terlalu letih berkejar ke sana sini..mungkin semua ini dugaan untuk menguji kekuatan kaki dan mental saya..pagi td kuliah 4p jam 10 smp 12..pastu bersambung dgn kuliah multicultural 12-1..disebabkan urusan tukar group kuliah gara-gara lect bersara maka kerenah birokrasi terpaksa dilalui...nama sy hanging!mmg giler la...esok last day utk add drop course..mana sempat nk settle sume rini..class saya full..nak ghabat fakulti,bhg akademik n mengadap ketua jabatan pendidikan..belum tentu dr 2 ada di bilik..owh!menitis air mata sebab kepenatan..entahla..air mata hampir menitis depan lecturer td..kan saya ckp pael sy pelik..mudah menangis..

namun saya bersyukur sbb di saat akhir urusan saya dipermudahkan...di dalam hati tidak putus-putus beristigfar dan berdoa moga mudahkan urusan...saya curi keluar dari kelas 4p menuju ke akademik pastu urusan xleh di proses..perlukan cop ketua jabatan pendidikan...g la bilik dr mohd noor..que gile pnya pnjg..bila dh jmpa dy nk surat n jadual kuliah..masalahnya sekarang,semua ini bukan salah saya...lecturer bersara adakah salah student yg add??seperti yg diarahkan saya harus tukar ke group E yg baru..system xleh proses..akademik pulak buat karenah birokrasi..jmpa dr mohd noor pun sm..mungkin dy silap fhm..ingatkan sy mcm bdk lain...3 kali naik turum opis beliau..korang tahu apa endingnya???ayat last saya pada dr mohd noor adalah dr, saya stay dgn group H..muka penat tp nada suara undercontrol...sempat berborak dgn dr mohd noor..beliau ceritakan masalah yg berlaku walaupun tiada kaitan dgn urusan saya..beliau pun mcm saya dh penat!meluahkan kepenatan kpd seorang pelajar..saya lega!punyala penat yang xdpt digambarkan last2 ayat tue mengakhiri urusan saya...group E dh penuh sgt..lebih dr kuota yg ditetapkan..bila kol lect group E dy ckp stay jer ngn group H tapi jadual ikut E...masa nk turun dr fakulti,saya terserempak dgn dr jazimin..Hah!file ros belum amik..salam diberikan pada dr jaz moga2 dy xkata pape ttg file saya..dh lama dh dlm bilik dy..tue yg takut tue..salam dijawab oleh dr n dr ckp owh kamu..aiseh!dr dh cam muka aku..matila!ingat ada pape kesalahan dh yg buat..mungkin dy ingat budak ni juara marathon 5 min lari dlm kampus nk antar file ros....sedangkan rekod upsi adalah 10 min paling laju...pastu saya direct to de point nk file ros..dr ckp file tue xleh kasi..mungkin file ak dijadikan contoh kot..kekek...dr minta sms dy nnt..kita tinggu ape dr nk cakap dgn file ros saya nnt yer........................

No comments: