04 January 2010

Super Senior Saiya

Tidak dapat dinafikan lagi kini saya sudah termasuk dalam kategori insan ter'senior di sini..tapi..tapi..tapi..kalo ade yang tanya kamu tahun berapa dah tentu saya akan ckp saya tahun satu..xpun pura-pura dengan lagak sebagai lecturer..nak selamat dari pelbagai aspek..hehe..pinjam buku dekat library pun xlulus lagi..maklumla saya sangat rajin menapak ke library..bila ada keja sekolah yang saya sgt2 memerlukan rujukan baru saya menapak terkedek2 ke library..masuk bilik tesis,owh rasa berpinar otak den tgk tesis master..ada hati nk jadi prof tapi ngaji malaih yg amat!huhu...nape saya ckp isu senior..diam xdiam kini saya dalam fasa menyiapkan proposal n tesis..aduyai!sekejap jer masa berlalu..tempoh pengajian berbaki setahun lagi di sini..lepas ni nk jadi ape?keja jer ape yang buleh..PA ker FA ker..kekeke...cari mama mengamuk jadi FA..wawa..
bila dah jadi super senior ni,perangai dah xleh hodoh sgt!masuk kelas etika saya jadi tensen..bukan tensen sgt tapi gerun dgn lecturer..mak dato!tegas..dh nama kelas etika n saya pulak jenis yg suka juga buat pala maka berlakula konflik..esok kelas prof malik..nie lagi satu!rasa xnak masuk jer kelas dy...kalo buleh nk extend sem...hakikatnya perubahan demi perubahan kena buat!praktis yang mantap perlu dilakukan tiap hari...hakikatnya bukan senang nk jadi kaunselor nie...banyakkan praktis..betul la kata kak ummi,kaunselor ni kena ada pengalaman banyak bukan jalan banyak...hehe..exctually tgh buat keja sekolah multicultural..dop pahe nate gapo pun...esok kena ntar...bila xpahe mula la saya nk nangis...nape yer bila awal2 sem ni mood std xde...asyik nak nangis...tingat kt 'arwah' bak kata noor...sedangkan si arwah tue xde bg pape kebaikan pun..malah bagi tekanan lagi ada...Allah itu maha mengetahui hakikat sebaliknya...

sambungan

bila masuk class prof malik td,rasa happy jer..dh xtension dah..enjoy!maklumla isu perbincangan ttg kawin n cinta..sape tdo rugi ar!esok cuti so qadha la apa yg belum selesai...weeeeeeeeeeeee

No comments: