04 March 2010

Doa Harian Jadikan Amalan


saya bukan sangap nk kawin..tapi saya terjumpa doa nie dalam laman sesawang(skemanyer)..minta maaf.. dah seminggu baru sempat menulis kisah sebenar..sudahla dihujani dengan kata-kata dari teman dlm fb yang saya nak kawin..aiyooo!std dulu la..mahu cari kesempurnaan dan penghargaan kendiri buat diri bernama NUR HAFIZA...cita-cita mahu jadi prof..walaupun saya tahu saya nie malas baca buku tapi saya akan tetap menyimpan cita-cita untuk menjadi seorang prof..memang sukar tapi saya tahu itu tidak mustahil..kalo u all rasa saya poyo dgn meletakkan tittle prof d hadapan..terpulanglah...saya tidak minta wang ringgit atau mengusik dan merampas hati mana-mana pihak..saya hidup untuk diri,keluarga dan agama...so,sesiapa yang ada menyampah dan sakit hati dgn saya,saya minta maaf..saya telah cuba sedaya upaya untuk tidak menyakiti mana-mana pihak...dengan siapa saya berurusan saya harap tiada yang salah faham..cont0hnye kak ummi..saya xde kakak dan saya bertemu kembali dgn kak ummi..jadi saya harap adiknye jgn salah fhm walaupun saya sedar kebelakangan ini seolah2 mcm ada yang xkena...instinct saya kuat dan setiap apa yg terdetik di hati saya itulah hakikat sebenar...awak ada life awak dan saya ada life saya..so please!jgn salah faham..awak sendiri yang buat keputusan..saya dah tak nak fikir segala yang telah berlaku..antara kita tiada apa-apa lagi dan buat-buat tak kenal lepas ni..(awak yang nak..maka awak dah dapat)so lepas ni,saya harap tolong..tolong...tolonng dan tolong...jangan nak jadi penghalang untuk saya berbaik dgn sesiapa...

No comments: