21 March 2010

Kesempitan tetapi masih malas

itu saja ayat yang sesuai buat saya..saya tahu masa saya kian suntuk..semalam saya rasa menyesal sangat..dek kerana mesej bertubi2 mengkhabarkan kelas ganti n saya perlu ke ipoh dan putrajaya untuk bengkel dan pengisian sebelum kids education fair..saya rasa nak tarik diri kerana proposal saya tak siap!saya rasa xnak nangis pun..saya sudah bingung dengan isu penceraian..proposal saya berkaitan dengannya..lagi bengang sbb saya xde pengalaman kawin...nge!bertambah bengang bila ramai kawan saya dah kawin..dan saya pandang sebelah mata jer sbb saya xmatang lagi untuk kawin..huhu...biarla diorang kawin dulu dan saya tgh tunggu saat korang semua bg hadiah yg banyak2!mungkin ada hikmah saya bercerai sem lepas...hahahahah..kalo x,tentu dah menganggu komitmen saya sekarang dengan tugasan yang berderet..yerla..perangai adik yang sangat manja sapa tahan...sikit2 nak ngadu kan??hurm..keadaan mengajar saya untuk berdikari..saya tidak perlu bantuan sesiapa untuk ke mana-mana..saya boleh drive sendiri...saya tidak perlu bantuan lelaki yang sombong n kerek dalam sbrg program..saya boleh buat sendiri...nampak saya bermegah dan bercakap besar..namun saya sudah alaminya sendiri....dimana lelaki yang mengaku mahu mendidik anak bangsa dan menegakkan agama bila saya minta hadir sebagai pemantau??belum minta jadi fc lagi tue...alasan mengelak tue saya dah boleh baca even ckp ayat lain..sori naik lori la kalo saya nk pilih awak sebagai calon suami....mmg patut saya reject awal2 sebelum nie...

No comments: