27 March 2010

I hate

baru balik dari perlawanan netball kolej(da xstay kolej pun join lg..hyper smcm jer!)..hurmm..lepas ngorib g n jam berhimpun baru habis..saya akui sekarang yg saya agak fobia untuk bermain netball setelah mengalami kecederaan teruk..saya juga sudah takut untuk menunggang motosikal sekarang!sgt memalukan bagi tittle minah rempit yang dianugerahkan oleh kawan-kawan..jadi fobia untuk naik bila melihat lori dan treler yg jauh lebih besar..hinggakan nk ke kedai depan uma pun saya akan drive..my mum pon dh xbg nek moto skrg...begitu juga dgn netball...gara-gara main smpai xingat dunia masa f3 dulu kini saya menanggung kesakitan...berjalan jauh sikit pun saya dah xmmpu...td kawan mengajak pun saya jadi 50 50 sebab takut..takut nak kena g mengurut lagi dengan en zul...thanx sbb suggest makan paramaria HPA!mungkin dia akan mengulang lagi ayat yg sama kalo saya pergi atas alasan bola jaring....sebab tue saya jadi fobia!saya join juga namun bila smpai di sana..saya bertekad tak nak main sbb takut!mungkin nie kali pertama dlm hidup saya menyerah kalah dgn aktiviti lasak!saya jadi serik yang teramat..smpai uma mcm skrg nie trus buka cafe..propo xsiap g tp still main2..trus mood saya berubah lantas saya menulis mcm skrg...saya terlihat wajah seorang hamba Allah nie dr blog ustaz saya..trus saya rasa benci teramat!teramat2!teramat2!dlm hati nie dh menyumpah agar dia jadi bmw!har~har~tingat pulak dekat dol..kroni jahat saya dlm memberi smgt utk buat bnda jahat..akan ku ingat kol selama seminggu yang dol buat..kawan yg sanggup luang cutinye untuk ziarah saya selama seminggu di sini...kalo saya sorang2 dah tentu xbuat!ditambah plak dgn roomate yg sempoi gembel..suruh buat pujukan biasa2 ajer tpi luar biasa yg dia buat~har---har~klakar pulak bila ingat citer sem lepas....kenapa saya langsung xboleh nk kenang kebaikannya..,adakah sudah penat dgn apa yg jadi ibarat sandiwara drama hindustan??hero pun dh mcm hindustan...~har---har--~(gelak jahat)selalunya saya mampu melawan perasaan ini..tapi ada ker kebaikan yg dia buat pada saya?menghina saya!memainkan perasaan dan memalukan saya di hadapan keluarga..tiada apa lagi yang boleh dimaafkan..manusia yang paling hina kerana menzalimi saudara sesama Islam..manusia yang paling keji membohongi diri saya yang dia fikir saya nie kanak-kanak tadika yang boleh dibohongi yg bulan itu atas bumbung rumah..(ape kaitan dgn bulan lak ni)pembohongan mengenai hukum Allah, kuasa Allah sangat hebat menekan dalam diri saya...sehinggakan saya terfikir saya adalah manusia paling keji di mata Allah kerana perbuatan saya..akhirnya...segala penipuan ini berakhir apabila Allah menjawab segala keluh kesah dan rintihan hamba yang hina ini...


I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
And theres a couple words I want to say

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you

I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
And theres a couple word I want to say

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you

I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you

I know that deep in my heart


1 comment:

Anonymous said...

~gelak jahat~ptt la ko malas jalan..rupanya oku..parking utk lect pun ko hentam jer..mujur pak guard tue ingt ko lect~xleh blah btul!nge