28 March 2010

Guilty





Hingga saat ini

Aku tak yakin

Kau lakukan ini padaku

Meski dihati merasa

Kau berubah saat kau mengenal dia

Bila cinta tak lagi untukku

Bila hati tak lagi padaku

Mengapa harus dia yang merebut dirimu

Bila aku tak baik untukmu

Dan bila dia bahagia dirimu

Aku kan pergi meski hati tak akan rela...................-______-


sangat benci mendengar lagu ini..membuatkan hati saya tak tenteram..saya rasa bersalah..entah kenapa...kenapa air mata berderai lagi untuk kali ini?

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
de anser is setelah melayan fikiran jauh merentasi laut cina slatan utk smpai bumi anbiya~emo jer!perasaan sukar dikawal lantas bila tatap puas pic n paksa untuk kenang kesakitan..barulah kekuatan muncul..life must go on!!so---nitez everybody!minta maaf kalo hari ini dan sebelum2 ini ada buat salah..(jgn fikir bukan2 like nk mati..namun jika dah sampai waktu aku redha..dh jadi habit dr dl gara2 kwn sy yg slalu ajar sy minta maaf dr sume org skdr yg mmpu sblm tido~selamat beramal

No comments: