10 March 2010

Minggu Yang Sangat Menekan

kalau sahabat-sahabat lain,mungkin minggu lepas sangat menekan..tapi saya x..saya rasa minggu ni sgt menekan..saya harus selesaikan semua tugasan dalam minggu ni agar saya mampu bernafas dgn tenang tanpa diselubungi kekusutan..sehingga saat saya menulis,masih ada dua kerja tertunggak yang perlu disiapkan sebelum malam esok..ditambah dengan urusan sijil tertunggak maka menambahkan kekusutan...semua mesti diselesaikan sendiri even u bertittle vice pres sekalipun...dan yang pasti esok saya mahu pulang untuk berjumpa dengan mama papa..saya tidak peduli lagi akan apa yang berlaku..saya sangat merindui mereka..dan saya pasti saya akan pulang dengan segera mungkin..hakikatnya kasih sayang terhadap ibu ayah tak perlu diungkapkan kerana itu adalah kewajipan dan kemestian serta permanent dlm diri seorang insan bergelar manusia..seburuk mana ibu bapa,itulah ibu bapa kita...dan esok juga saat di mana adik perempuan saya akan mengambil result spm..moga kejayaan di sisimu..alhamdulillah baru lepas jawab segala midterm test..dan disebabkn terlalu stress maka saya ajak kengkawan g minum choc dekat secret...thanx ju sbb belanja fiza choc mud..sesampainye di umah sewa,parking full!nie yg membuatkan saya bertambah2 stress..nk buat business tapi amik parking penghuni lain...kalo kami cakap kami lan ardha boleh x??dan hari nie mmg saya mengamuk sgt2 lantas moto ex5 yang xprihatin terhadap persekitaran yg sengaja parking kt tempat keta sebiji dy saja kena dgn saya...kena seret letak sebelah..org kt sekeliling tgk saja..kalo ada yg sound mmg kena lagi..pikirla sket ttg org lain...kawan2 yg mana xnah tgk saya jadi hulk sume terkejut..lama dah xbuat perangai gini..selama setahun ni bersabar jer dgn kerenah pekedai kt sini...malam ni mmg kena la..apa ingat pompuan takut sgt..konon lelaki besar kepala...tolong prihatin terhadap orang lain sama la!

No comments: