25 March 2010

Inilah kisahku

Topik seakan nk citer ttg diri..tp yg sebenarnya bukan...saya sangat tidak bermotivasi sekarang..isnin nie adalah tarikh dimana saya akan submit my proposal..perghh!sume masih berterabur...penatnya jadik student nih...makan tidoq adalah satu kewajipan...saya sedang menghitung saat akhir dimana penghujung bulan november nanti adalah saat2 akhir kerjaya saya sebagai seorang pelajar pendidikan..bukan tamat sepenuhnya sebagai pelajar kerana selagi kita bernafas di atas bumi ini,pembelajaran itu berlaku sepanjang hayat...bermulalah arena muntahkan apa yang dipelajari..masa nie kita tunggu dan lihat adakah saya akan berjalan ke belakang atau berlari dengan pantas ke depan??saya mohon pembaca2 agar mendoakan saya agar menjadi wanita yang tabah!pelajar yang tabah!tidak gentar dengan ujian dan cabaran...



untuk mengenggam cinta dari insan bernama kekasih mungkin saya bukan orangnya..saya hanya mampu berusaha untuk mengenggam dan menggapai cinta dari Allah S.W.T..mungkin Allah takdirkan ini yang terbaik untuk saya..cinta saya hanya pada Allah,Rasul dan Ibu Ayah yang banyak berjasa buat diri saya...bersyukur kerana saya dilahirkan sebagai seorang Islam..bersyukur juga saya masih diberi kesempatan untuk bertaubat dan menginsafi kelemahan diri dan dosa-dosa yang telah saya lakukan..insan-insan di luar sana yang mana sengaja menjadikan saya sebagai sasaran dengan menjual nama atau menggunakan nama dalam melakukan kegiatan jahat anda..tolonglah..nama saya xsedap pun..letak la nama lain..saya tak tahu menahu..saya sudah penat berdepan dengan tohmahan anda...

tak sabar rasanya nak tunggu 3 May..insyaAllah saya akan bertunang!haha..menipu ajer..saat nak balik kampung..nak cuti sepuasnya!nak tunaikan janji pada mana-mana pihak yang saya sudah berjanji untuk g ziarah..nk kuruihkan badan insyaAllah dengan coach baru!~har---har----~

No comments: